one cool list bro

Om mig...
Namn: Nathalie Ewy Maria Lövstedt
Piercingar: öronen, läppen
Tatueringar: no one
Längd: 162 har ja för mig.
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: brunt med slingor i.
Kär: nä
Önskar du att du bodde någon annan stans? jajjemän och de har jag gjort många gånger.
Använder du droger? nej
Vilket schampo använder du? olika när den ena tar slut, kommer mamma hem med en annan ny flaska.
Vilken parfym använder du? fick min beyonce heat rush nyligen så den och lacoste joy of pink
Vad är du rädd för? Ensamhet och kryp
Gillar du berg och dalbanor? jodå!

Senaste...
Filmen du köpte? haha en barnfilm som jag och emma gav till depe på hans 18 års dag
Låten du hörde? Dittin och Jockiboi - vi dricker redbull och vodka !
Låten du laddade ner? Don't know, lyssnar typ bara på spotify.
Personen du ringde? Julia
Personen som ringde dig? Nadja
TV-program du såg? Nått på disneychannel trore var par i kungar hehe..
Person du tänkte på? om jag har tänkt på nån så har jag ärligt glömt de.
Boken du läste? läser typ aldrig böcker men någon i skolan
Personen du fick e-mail av? facebook använder vi nu för tiden, och de var joel :)
Personen du fick sms av? Julia
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Idag
Saken du köpte? godis!

För eller emot...
Utnyttja någon? emot
Självmord? emot
Använda droger? emot
Förhållanden? för

Favorit...
Låt: kan inte bara välja en.
Sak att göra: Vara på vift och springa runt och busa med mina fina vännar!
Sport: oh wait this person is to fat for doing this things, next question
Dryck: Redbull, vit burn, cola, fanta jordgubb och kiwi, dr.pepper och många mer.
Kläder: Snygga kläder
Film: finns många
Serie: Bigbrother, Family Guy, Simpson osv.

Har du någonsin...
Ljugit för någon? vem har inte egentligen?
Varit i slagsmål? inte så seriöst
Träffat någon från internet IRL? yes!

Antal...
Hjärtan brustet på grund av dig? nja venne
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? går ännu i grundskolan..
Gånger ditt namn varit med i tidningen? räknar gör inte jag.

Dagens dryck: redbull
Vad har du gjort idag? varit aspeppad och glad för att min special tönt har äntligen kommit hem, så jag var med hon och några till
Var det kul? arå
Brukar du svära mycket? alldeles för mycke, specielt när något går mig på närverna eller när jag får ont.
När stiger du upp på morgonen? Jag vaknar när jag vaknar och lämnar sängen då jag inte är förlamad längre.
Gillar du att slåss? haha oseriöst, självklart!
Vad har du på dig? en t-shirt och underkläder
Var har du ont? ryggen som vanligt, och nacken.
Använder du hårspray? nej , någon gång på året. 
Kan du stå på händer? Jo
Salt eller socker? beror på till vad, men båda!
Gillar du ketchup? allergisk mot tomater så de var flera år sen jag åt de , så jag vet inte för jag tål de inte..
Är du glad nu? ´hyfsat
Var du glad igår? självklart
Vad dansar du till? musik,
Stockholm är... ? sveriges huvudstad, och vars vi var på klassresa i 6an
Göteborg är... ? vars jag aldrig varit tror jag.
Kan du sjunga? alla kan väl sjunga utom dem som är stumma, men jag sjunger för att de är kul trots att jag suger.
Land du vill besöka? jag vill resa runt halva jordklotet och besöka många länder! helst thailand för allt är så billigt där säger alla! men får jag de nej..

Nu vet ni lite mer om mig! puss hejdå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback