Relocated to @emmas house

heeeello! jag börjar att gå igen min morgon:)
imorse väckte jag joel, min bästis är jättegullig på mornarna när han nästan råkar somna om i luren :')
iaf då fick man upp honom, sen har de varit ett jävla gaffeleri i skolan idag men aa.
sen efter skolan for jag hem, fixade mig, bytte kläder, käkade och sen ringer min allra bästaste vän emma och säger att hon måste tillbaka till skolan för ett prov hon inte gjort och om hon inte gjorde de skulle hon få IG så jag fick följa med hon.
och att sitta mitt emot hon när hon gjorde det och de var fan allt annat än lätt. i en halvtimme så varje gång vi titta varandra i ögonen höll vi båda på att börja garva, voivoi ;)
i alla fall då blir de att hämta gamla rakkel telefunken, sen coop och så ska vi sen till glad som ska låna min gamla telefon han förstår nog inte alls hur risig den är, men han sa att han vela låna den bara de var tutch. han fick tydligen damp på knapp telefonen haha, aja men nu blire missions puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback