Powerpuffpinglorna

Tjena , cool rubrik jag vet för jag och Emma är ju de! Iaf när emmisen slutade for jag och mötte hon och sen for vi på Coop och skulle ha ut Dennis paket som gick lite mindre bra för man behövde tydligen själv legetimation och vi två har ju inte hunnit så långt i våra liv och fixa de, så min mor fick komma och hämta ut de sen for vi på stan , sen slog vi in allt och efter det till Dennis och satt där och kollade William spetz videobloggar och malvinstudios så jag har haft en kul kväll och sen lovade jag Emma att filma ett klipp ur en powerpuffpingle serie jag laddat ner för nån vecka så nu sitter jag och dör i min ensamhet åt de och btw jag har haft sönder ena min hörlur i mitt hedset idag och trodde jag hade blivit döv på vänster öra innan jag märkte de om någon ville anteckna. Men nu ska jag försöka sova, gympa på morgonen hata torsdagar :( aka kyss godnight!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback