new bloggdesign

tjeeena ! jo nu ör min blogg omgjord ny bloggdesign inlagd, och jag har försökt göra mitt bästa med att få upp den. så nu har vi den såhär ett tag. har kanske inte gjort det till de finaste men iaf, saksamma. för jag orkar inte hålla på och tjorva i kodmallar och stilmallar nå mer.
ska röja lite i mitt rum sen  hoppa i dushen på någon min och sen blire väl ut på äventyr med lite folk.
ser ju vad dagen har att erbjuda, hoppas på de bästa.
sen så vill jag skicka iväg min beställning på gina men de går ju som inte för min jeansjacka som jag är kär i kommer in och på en timme är den slutsåld (iaf i min storlek) men direkt den kommer in nästa gång så sätter jag den i kundvagnen och skickar i väg beställningen den ska bli min!!
aja hare fint nu puss hejdå ♥ 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback