Min Braiga vän blir vuxen ♥

hej, vill medela världen om att nu har min underbara fina bästavänn dennis nått ett högre stadie i livet.
han har blivit vuxen, en ny 18 taggare i sammhället whioho.
nä men  jag och emma dit och äta gotårta och sällskapa där hela natten, tills han har varit 18 ett dygnt !
Jag och emma planerade ju också att sätta upp en specialgjort lakan på hedenbron men eftersom de var röd dag idag, så trodde vi inte dollar hade öppet men da hade dem ju tydligen så vi hann it ordna ett lakan då sorry.
Nu tänkte jag ladda upp några fina bilder här på min fina broderliga vän som betyder för mig!
du är en asbrakille depe hoppas du får en lika fin dag som nybliven vuxen som  du är ♥
Sen blev de två bilder på han och emma tillsammans för jag tycker att dem är så sjukt söta!
passar så asbra tillsammans, och ska vara tillsammans i alla evighet och vidare ! ♥♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback