För jag vill bara känna på din kropp kropp hela natten, men mina vänner säger stopp stopp håll i hatten

Tjena! Idag kom jag från skolan vid 3 och vet ni va? nu är de helg för torsdag är en röddag och fredag blir en klämdag ♥♥ Älska livet!
för idag stickar jag ut på en stund med izzo och linda, vill säga efter jag ätit middag. Moa kommer dessutom till gällivare ikv någongång och då blir de förhoppningsvis att man hinner träffa henne också! de ska vi hinna har jag bestämt iaf vet inte om min dag tycker samma men vi får hoppas på de bästa.
Sen så ber jag världen om att världens bästa emma ska få bli frisk och må asjävlabra tills imorgon så vi får i ordning de sista inför dennis födelsedag. Sen så sover jag där och så far vi och firar att depe blivit vuxen på fredagen, inget ska få stoppa oss nu de här kommer bli en asjävlarolig helg !
Sen på lördag och söndag ser ju man ju vad som händer och sker jag har för mig att jag har planer då också.
men anntingen har jag inbillat mig eller bara glömt bort dem, dem lär väl komma tillbaka om inte annat ;)
Nu är maten klar, hoppas på en bra kväll ! hejdå :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback