filmtime!

tjena jo fredag var de ju igår, eller a för typ en halvtimme. saksamma.
men iaf jag var med emma och depe en stund efter att jag slutat skolan, då for vi till frasses.
där jag blev bjuden på en barnbox av dennis, han är så snäll så!
sen for vi upp till han och så spelade jag emma och dennis kort som vi börjat göra rätt ofta, och så tog vi en pause och gick upp till kullekiosken och köpte mjukglass, mums!
men jag är nöjd med min kväll. aja men nu har jag laddat ner 2 fina rullar med djungeldjuret hugo som jag ska ta del av samtidigt som jag äter chips och dricker sprite, anyone remember him? aja puss gonatt !


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback