Alltid lika trevligt?

Tjena! Jo idag har jag varit i skolan och smidig som jag är halkade jag i trappen efter lunchen, och efter de så har jag fan inte kunnat röra vänster tummen som jag brukar för de tar i och den är ännu lite svullen, sen har jag fått ett stor avlångt oval format blåmärke på vänster underlår och innan jag visste de trodde jag fan att jag skulle avlida jag har it kunnat sitta normalt på varken moppekursen eller i klassrummet. Hojja sen så drog jag till min kusin Ellan som var snäll nog att göra mat åt mig eftersom min mor var i Kiruna så då var man där typ 2 timmar sen kom mamma och moster, och mor min hade hämtat ut mitt HM paket som hade kommit wiho! Då borde mitt junkyard paket komma imorgon, tummenuppigt om den gör de då har jag en ny jacka att ha på mig! Men nu säger jag och min skadade kropp att vi ska kolla tv en stund och sen sleepa, natti natti med er <3!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback