1 maj

Hej idag är de alltså första maj, med andra ord första dagen på en ny månad. De här året går bara snabbare och snabbare tycker jag , kändes fan som de var februari nyss.. Men iaf nu är de vår och då är inte sommaren allt för långt bort längta, längta , längta!
Iaf idag har man varit med några kullebor och så har vi haft jätteskojjigt hihi nä men sen vill jag intyga att jag suttit och fått se Ylvas moppebil idag och den var asfräsh och fin så jag längtar mer tills hon får kortet än tills jag får de eftersom jag inte hittat någon okej EPA ännu;) så till sommarn blir den Raggen med bossens snabba fordon haha sött namn jag gett den jag vet! Men nu ska jag gå runt i lägenheten i 6 min tills bb börjar och varför vet jag inte haha:) men vi hörs imorgon puss !


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback