- perfect helg

tjena! jo min helg har förövrigt varit suffärän.
i fredags var jag med emma och dennis, vi laddade hem anki och pytte hehe söta som vi är! sen så har vi bara tjillat och sånt.
sen igår for jag och var med nadja, oskar och sebbe sen for vi och käkade på frasses! yummi!
och sen på kvällen var vi i parken och grillade med kring 15-20 pers. japp men kul vare iallafall :D
och ikväll gjorde vi samma sak, fasst nu var vi inte lika många men fint vare!
så min helg har väl varit bra, hoppas eran också har varit de.
sen var de dessutom mors dag i dag så jag drog först iväg på kvällen, sen så kom mamma och hämta mig vid nio, så då for jag och hjälpte hon att bära upp tvätten och fixa rent i tvättstugan typ sopa och de.
SEN KÄKADE JAG TÅRTA KÄRLEK TILL SÅDANA HÄR DAGAR ALLTSÅ! OMNOMNOMNOMNOM :3
men nu så ska jag vara ännu snällare, och dessutom ännu fetare nu drar jag till coop nära, och köper en chipspåse var åt mig och morsan! feint , mäst för att tårtan är slut och jag är som fortfarande sockersugen..
ah men nu gittar jag så, tjingeling! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback