Vädret är bokstavligen de dåligaste..

Tja! Vaknade först vid 12 idag och då var min bror, hans tjej , deras unge och deras två hundar hos oss och klart så sov jag på soffan. och då skulle ju såklart dewin vara och leka i vardagsrummet, och mamma ska ju alltid prata med han och då var de ju omöjligt att somna om. Så jag flyttade in i mitt rum och somnade om i 2 och en halvtimme, skööönt! Sen så kom mamma in 5 i tre och sa att hon hade gjort nudlar åt mig, vilken snäll mor jag har trotsallt! Så nu har jag käkat, kollat tv och fixat mig ska snart ge mig ut i det sura vädret sist jag kolla öste det bara ner och de är hur mulet som helst och jag ska gå till Emma, de är ju som jätte peppande så här exalterad har jag inte varit på jättelänge, fast Ne.
Hojja man kan ju bara önska att Bara mitt i allt blivit klarblåhimmel, 20 + och att solen sken inte hade jag klagat.
Aja nu ska jag dra , puss på er!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback