Rykten skapas av hatare, sprids av avundsjuka och accepteras av idioter!

Tjena, vill informera alla om att jag håller på att härsna riktigt mycket nu!
Jag blir så less på sånt här.. personer kan säga saker om mig men när de kommer till att säga det åt mig ja då har nån annan sagt det eller att dem hört de av nån annan men dem kan inte säga vem och ja de har varit ett drama i 2-3 timmar, nu är den 4 på morgonen och jag vet att de här kommer fortsätta imorgon. är även trött men jag är tamefan för sur för att gå och lägga mig,

En dag kommer jag förhoppningsvis långt bort från den här ruttna byhålan och jag lovar i sånna fall kommer den dagen, vara en av dem lyckligaste i mitt liv nu orkar jag inte skriva mer, för allt jag vill är att ha sönder något och bara skrika så Hejdå.


Kommentarer
Postat av: emma

Så sant hurrudu! finns annars gumman, ily! <3

2012-06-21 @ 13:50:18
URL: http://abrahamssonemma.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback