Marknadshelg

Tjena! jättedålig uppdatering på sista tiden och jag är jätteledsen för det. men iaf nu har ju marknaden kommit till gällivare, och den blir bara sämre och sämre och dessutom mindre och mindre för varje år. nästan allt utom souvasen och godiset är värdelöst eller sånt man inte köper. sen for jag till kullen och var med enmassa folk där sen for jag, monni, nadja och julia hem med 21.25 bussen från kullen. sen vid typ 11 ställde jag mig ännu en gång och bakade kladdkaka har blivit en standard har jag märkt.

men imorgon blir de mest troligt kirunafestivalen med min kära emma och våra morsor, blir säkert askul. vi skulle farit idag men emma mådde inte på topp så det sket sig så depe sålde iväg biljetten. men man får hoppas på fint väder imorgon i kiruna jag är asjävlapeppad på att få åka karusell jag har inte gjort det på länge!
Men nu ska jag väl kolla facebook sen kolla någon film.
puss hejdå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback