Grundalbal tvåtusentolv.

Tjena! jo vi for ju på kvällen och kollade på 96:ornas grundalbal jag och massa folk och så plåtade vi massor med bilder, hihi. nä men de var riktigt stiligt folk som gick röda mattan och stolt är jag över min vackra syster emma! iaf sitter här med en chipsskål och kollar igenom alla bilder jag tagit som jag sedan ska skicka någon gång i mitt liv till emma , men på ett tag ska jag gå och dejta sängen och invänta början på kanske det bästa sommarlovet i kyrkan imorgon, få pengar för mina betyg som jag kan stolt säga att jag höjt iaf i vissa ämnen.. men slänger in en bild på bästaste vännerna, dem är jättefina tillsammans!
jaja puss nu ska nathalie sjunka ner i soffan framför disneychannel som varje natt då jag inte längra orkar vara på datan, hihi cya!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback