gode sliten morgon.

tjena jo gick och la mig vid 2 halv 3 tiden igår och vette fan när jag vaknade idag, men är trotsallt lite småtrött ännu men de går väl över snart. ska iaf ta och fa med 14.06 bussen till coop och köpa slingfärg tills ikv då emmapemma ska slinga mitt hår. är även gode sliten för tillfället typ halvdöd, håret i en slafsig toffs och utan smink , men orkar dock inte stoppa på något när de ändå kommer rinna av när vi sjöljer ur slingorna för min nya mascara som jag köpte i fredags fanns inte i vattenfast.. men jag är iaf nöjd för den var fan bra!
SEN SÅ ÄR DE BESTÄMMT JAG,EMMMA,VÅRA MORSOR OCH DEPE SKA TILL KIRUNAFESTIVALEN! ASGLADTJEJ!!
nä men min buss går snart så ska typ borstatänderna och de så bloggar mer ikv puss hejdå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback