då var 8an avklarad i det här livet

Tjena ! jo for imorse klockan nio till skolan och städade ur mitt skåp, lämnade in böcker och suddade lite på väggarna osv. klassen var typ klar efter 30-40 min så då fick vi ju sluta. sista gången i 8an jag var i skolan haha. så nu sitter jag här hemma forever alone och väntar på att nadja ska höra av sig så ska hon jag jag gå och fika, sen ikv blir de att kolla och fota när världens bästa vän emma och alla andra 96:or går balen! nästa år är de min tur hihi , men de är länge kvar tills dess. och imorgon är de skolavsluting jag är så sjukt peppad alltså är de sommarlov efter det i typ 2 månader frammåt , helt ok! men iaf nu ska jag hitta på något vettigt att göra, typ sminka mig som jag inte hann imorse eller helt ärligt var jag för trött för de så jag kan göra de nu innan hon ringer för jag har ju som en halvtimma på mig, och de är roligare att göra någonting än ingenting eller hur?
nu sticker jag , have a great day everyone! hejdå :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback