bitchbitchbitch

tja! sitter hemma hos emma och idag har jag och emma fotat 299 bilder utomhus i 4 olika outfits, asbra!
men sen så har e ju skett som ett lite thing här i världshistorien som tar kol på mina närver.
har varit nära på ett närvsammanbrott, och jag lovar jag var nog inte den enda.
iaf är otroligt besviken på en person just nu, att ljuga är inte den enda utvägen de borde till och med du vara medveten om men tydligen inte.
Ska jah vara helt ärligt så förväntade jag mig bättre saker av dig en mytomani och idioti.
Jaja Iaf sjukt less på sådana drägg som tror att man bara kan blunda för sanningen och ljuga för alla.
jag säger bara en sak , vi bor i gällivare sanningen hinner alltid ikapp lögnen på ett eller annat sätt!
kan inte riktigt hålla med om att du använde hjärnan till att tänka med, då du tror att de kommer vara helt ok mellan oss efter de här.
ljug på , ljug till alla, ljug fan resten av ditt liv om du så känner för det.
de värsta är väl att eftersom det värkar som du ljög för dem ljög du för mig i samma veva.
orka ens med så dålig stil, du kan ju höra av dig om du har nått att säga för jag lär inte gör det.
 de var väll allt jag vela säga. drar på nån min hem till mig med emma och ser vilka mer överaskningar kvällen har att bjuda på , hejdå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback