ny plan!

halloj, jo har just fixat mig klart och ska snart äta något, blev lite ändring på tiden alltså när jag och emma skulle ut på stan. iaf så istället sitter jag och smider en ny plan hära i min ensamhet, haha. nä men nu är det bestämmt att jag ska till frissan och cutta av mitt slitna hår och troligtvis göra det jämnare, så min uppklippning och mitt vanliga hår är ungifär lika långt och färga det. sen funderar jag på att skaffa löshår efter det eftersom mitt hår kommer vara iriterande kort tills det växt ut en bit iaf. men haken är att jag har beslutsångest om vilken färg jag ska sätta i håret, jag vill ha en brun eller mörkare färg, men vet inte riktigt vilken ännu.slänger in dem jag har tänkt på så kan ni ju hjälpa mig om ni har lust. aja nu käka puss!     
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback