HAHAH ONCE IN A LIFETIME.

Tjo! jo tidigare idag ringde nadja när jag var med emma och frågade vad min mamma gjorde med huven öppen någonstans efter parkas, ja jag vet dock inte vars hon menade men iaf. jag ringde men det var upptaget och sen skickade jag ett snällt '' hahaha vad har du lyckats med nu ?'' sms till min kära mor och sen äntligen när jag fick tag i hon så frågade jag vad som hade hänt med bilen, så sa hon nått om kortslutning i kablarna och att den brunnit. och jag tänkte ju att hon överdrev eller att det bara var något litet som hade kommit till skada. inte bokstavligen att våran bil hade brunnit. så när jag såg på fejjan bilden min bror hade fotat och lagt upp efter att åkt dit och hjälpt min mor så blev jag chockad för jag kunde inte föreställa mig det där, sen kom typ nyss min mor hem från brosan och så visade hon bilderna hon hade tagit, hela allt där inne hade ju brunnit och dörren och ja den bilen såg sin sita dag idag när bärgan drog iväg med den, så den är lagomt kaputt. så nu äre bara att leta en ny bil! kyss!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback