ett långfinger upp

hej, jo fick ju ett medelande från moppekursen för någon dag sen om att jag skulle träna hemma på någon sida så man kom till något som heter distanstest, det är något vi alltid gjort under lektionerna typ fast alla som har varit där då , och inte självständigt. men nu när jag väl sätter mig ner och väljer att göra det så är jag usel och kan inte en enda fråga. och frågorna är ju dumt jävla invecklade så man ba ah du kan ju inte förenkla dem heller ist för att börja skriva på rommarspråk eller börja blanda in nå snille matte i det hela. nä men nu fortsätta med den här svåra skiten och se hur mkt jag klarar av den sen äta kladdkaka som jag varit flitig nog att baka , hejdå!

Kommentarer
Postat av: jullanbullan

du din lilla fjant har du hört talas om google?? ;*<3

om inte så här har du en länk ;)http://www.google.se/

pussssssss

2012-07-20 @ 10:49:09

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback