♥ KSE 975

halloj! nu är jag hur glad som helst, för igår ( eftersom klockan är över 12 ) så köpte jag ronja's lilla pärla, så nu har man en atraktor. den är hur fin som helst och jag är hur nöjd som helst. min bror och jag körde hem den till han, så där ska den väl stå ett tag. ska fara och rensa i car-porten hos bror min vid 10-11 så vi får in den dit, orkade inte igår. och då skjuter man upp det till nästa dag haha. nä men nu gäller det bara att fixa kortet och så har jag lite planer om att fixa lite inredning till den eller hur man säger. ja nu blir det väl att snacka telefon eller något går och gå och sova på en stund. men slänger in bilder på mercedesen ! biglove ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback