Humörstörandedag?

Hej idag så har mitt humör gott som om jag hade humörstörningar? Jag började dagen genom att vara någorlunda glad och gick och sjöng lyrics till massa låtar på spotify. Och vet ni va? Då slutar de såklart med att vi nästan får kontakt med rektorn för att vi frågade en person en sak och då sa hon till en lärare så jag och Anna har fått prata med en av våra mentorer om de. Och sen blev jag otroligt äcklad av en person i min hk grupp som gjort något så sjukt vidrigt och jag fick ju spel eftersom jag har kök mitt emot han...Men sen så for jag, Emma och Dennis på badet vid fem och då blev min dag bättre:) så efter de for vi hem till Emma och bakade chokladbollar sedan så for jag och Dennis hem och nu har i alla fall jag och Emma köpt en gemensam sak åt mannen! Iaf ska fortsätta läsa nån bok till skolan vid namn simon och sophie.. Känns fan som jag kommer somna snart lär väll göra de också , men iaf puss Hejdå!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback