En minut innan 01.30

Tjeeena! Imorse drog jag till Dennis och var med han och Emma , så for vi typ och köpte mjukglass på kullekiosken, var tvungen att instagramma de också hehe.. Men iaf sen kom samat hem från var han nu hade varit så då for vi till gve sen till stan och handlade energidricka och sen vidare till Emma och spelade kort och kollade bb. Och Dennis gjorde ett till hål i örat för att han kände för de haha :) rätt okej kväll endå. Sen ringer Dennis mig när jag är på väg hem och jag tänker ju att fan nu har jag glömt nått hos Emma men då frågar han istället om de varit kul att han ringt dolt 3 dagar i rad till mig hojja han kommer få igen så hårt.. Då jag kommer på en Payback sitter och försöker planera en nu men de går inte så bra, sååå jag tror jag sleepar ett tag eftersom jag ska upp tidigt imorgon och simma med Emma och Dennis redan klockan elva ;) kanske hinner med ett morgoninlägg vi ser ju, iaf puss gonatt <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback